Święta 2017. Reklama 4: świąteczna atmosfera

Pewnie dla uczniów niemeckojęzycznych, chociaż tak naprawdę refleksja nad świąteczną atmosferą przyda się każdemu. Co niemiecka reklama Aldi mówi  o atmosferze Świąt?

Ano tyle. Wybaczcie, ale dzisiaj nie mam pojęcia, co zrobić z tym filmem. Po prostu mi się podoba.

 

Reklamy

Jedna uwaga do wpisu “Święta 2017. Reklama 4: świąteczna atmosfera

  1. Ja tu widzę materiał na dyskusję dla zaawansowanych – jaka jest konwencja spędzania świąt, jakie oczekiwania społeczne, i jak często jest to sztywnym kostiumem i wcale nie jest tak rodzinnie i spokojnie. Pamiętam, że w „Zwierciadle” czy „Wysokich Obcasach” czytałam teksty psychologiczne o tym, żeby się z tego wyzwolić, spędzić święta jak się chce – np. wyjechać, a nie na tradycyjnym przyjęciu. Te teksty były oczywiscie skierowane do kobiet przede wszystkim, więc gdyby je przystosować do czytania ze zrozumieniem na lekcji, byłby temat do kolejnej dyskusji – jaką rolę zwykle ma w święta kobieta, jak to się zmienia. A punktem wyjścia mogłyby być życzenia świąteczne – zwykle życzymy właśnie spokojnych, rodzinnych świąt…To tak na gorąco 😉

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s